torsdag, oktober 13, 2005

Trim og mosjon

Det e aldeles ikke noe nytt at amerikanera er feite. Oh yes sir. A bunch of fatsos. Men det er vel en grunn til det også!? Eller?
Her en dag, i går faktisk, stod jeg og sprang intervall på ei tredemølle. Forresten stod jeg ikke så mye, hoppa mest. Det e tross alt det man gjør på sånne mølle... Om å få mest mulig luftige svev sånn at den har logget mange meter før du landa igjen.

Øh, ja sidespor.
Hvor var jeg? Tredemølle ja. Vel, der står jo svart på hvitt (eller va det blått på grått?) at du måtte gå til legen for å finn ut om du var "sound" før du trente. Og hvis du følt at du ble tung i pusten, svimmel eller følte smerte så måtte du stoppe UMIDDELBART.
No shit!!! "Korsn i faen" ska man få trimma ordentligi hvis man ikke ska føle smerte eller bli tung i pusten. Vedkommende som sitter på den herlige oppskrifta må gjerne føle seg fri til å dele den med meg . Smerte er jo det trening handler om (eller kanskje bare det er jeg som er i ELENDIG form) og hvis du ikke skal bli andpusten i løpet av treningsøkta...

Æ gjer mæ over, som vi sei i sentral Norge.

Redd for søksmål, Yes I think so.

Ingen kommentarer: