tirsdag, februar 21, 2006

I've decided to get a second opinion...

Sist jeg skrev hadde jeg vært hos tannlegen og mottatt "dødsbudskapet".
Dagene som fulgte var svært frustrerende. Mye tankevirksomhet, sjekking av saldo og riving i håret.

Men så hadde det seg sånn at jeg gikk på kafé med noen venninder. Og vi begynte å snakke om tannlege besøk (over en særdeles vel sukret kaffe latte). En av mine bekjente hadde vært hos samme tannlegen og satt igjen med en opplevelse av at de prøvde tjene mest mulig penger på henne. 2200 kr skulle de ha for to små hull!

Så da besluttet jeg å få en annens manns/ kvinnes mening. Så på torsdag bærer det avgårde til en ny tannlege. Håper de er mer profesjonelle og ikke prøver loppe en stakkars offentlig ansatt for flere måndes lønner fremover.

Krysser fingre og tenner for bedre resultater denne gangen!

Ingen kommentarer: