søndag, september 06, 2009

Be creative, be, be creative

Forrige torsdag var fotball-EM 2009 ferdig.

(Jeg vet at du tenker; EM? Har det vært EM? Det har jeg da virkelig ikke fått med meg! Men jeg skal ikke bruke så mye tid på å kommentere norske mediers holdning til kvinnefotball. Nrk, også kalt statskanalen som jeg gledelig betaler min lisens til, presterte å melde sin interesse to dager før semi-finalen mot Tyskland. Provosert? Ja, jeg var litt irritert der en stund...)

Jeg har over lengre tid notert meg en stadig mer populær trend. Og nei! Jeg snakker ikke om Iphone eller twitter.

Det er snakk om denne hårfrisyren her (Keeper i gult):


Bilde fra vg.no

Jeg vet bildet er uklart men jeg tror du skjønner mitt poeng. Den der fletta har spredd seg som ild i tørt gress. Jeg lurer på om den er i ferd med å bli den nye spoiler'n. Alle har den og det er da fryktelig uorginalt.

Jeg er lei!
Får litt lyst å skrike

Ingen kommentarer: