mandag, mai 24, 2010

Facebook

Sukk!
Det viser seg at mine største irritasjoner her i livet kommer fra Facebook.

(Her burde jeg selvsagt skrevet noen kloke ord om hvorfor det er sånn. For siden FB kan irritere meg så mye så er jeg forbaska heldig. Hva skjedde med kampen for å overleve, sult, krig og konflikt? Beklager! Feil blogg.)

Men hva er det som irriterer meg. I varierende rekkefølge.

1. Uinteressante statusoppdateringer. Spesielt fra småbarns mødre… Ola gikk i dag, Ola har bæsjet tre ganger, Ola slo hodet, Ola likte vist ikke middagen sin, Oj, der bæsja Ola igjen, Endelig sover Ola. Gjeeeeesp!
2. Folk som ”liker” ting som man ikke burde like. ”Et år siden bestefar døde, savner deg” Så trykker noen LIKER. Hva i helvete?!
3. Grupper/ sider som omhandler selvfølgeligheter. ”Vi som er imot mobbing/trafikkulykker/å bli svindlet/døden”
4. Hundre millioner grupper med samme navn eller tema! Viste du at det finnes over 500 grupper som omhandler: ”GRATIS GAVEKORT FRA H&M OG GINA TRICOT”?
5. ”Ikke for å skryte men…” Det finnes over 500 grupper som begynner med denne setningen. Kreativt…

Julian Smith 25 things I hate about Facebook

1 kommentar:

Kristine sa...

enig enig! Men må berre beklag på vegne av oss småbarnsmødre! vi synes alt med ungen vårres e superintressant, men det e jo kun vi sjøl som synes det! e ska prøv å slutt, så får du iallfall en mindre å irriter de over! Likt han Julian Smith, e e veldig enig med masse av det han sa også!