tirsdag, november 16, 2010

Ka i all verden!?

Jeg har fått meg en ny hobby. -Vel ny og ny fru Blom. Det kan diskuteres, men poenget er at jeg igjen har begynt å trene jevnlig. Og med jevnlig mener jeg 4-5 ganger i uka. *Applaus* Jeg har fått noen gode vaner tilbake etter 5-10 år i dvale.

Dette innebærer at jeg tilbringer en del tid i skolens treningsrom. Jeg løfter jern! Jeg nærmer meg jo 30 år! Og når jeg da henger i styrkerommet har jeg fått irritere og forbause meg over endel ting. Utviklingen er skremmende!

For det første: menn som trener i singlet. Hva i all verden er det? Jeg sier ikke at kvinner/jenter skal trene i singlet heller. Det er uhygenisk og du svetter ut apparatene som jeg skal bruke etter deg! Kle på deg og tørk  av benken etter deg!

Lækkert!
For det andre: hva med å rydde opp etter seg? Jeg er dritt lei av å løfte av 100 kilo av beinpressen før jeg i det hele tatt har begynt øvelsen... Klarer du løfte 150-200 kilo klarer du også ta de av.

For det tredje (og verste): hvem i all verden trener barfot? Og da snakker jeg ikke om at folk trener i sokkelesten, men helt barfot! ÆSJ!!! Det er mulig jeg mister en 25 kilos vektskive på foten din neste gang!
Tærne er ikke mine. De er fra google.

5 kommentarer:

tinemarie sa...

*Applaus*! Flink du! Samtidig, helt enig m alt anna! Kle på dokker, ha på skoan å rydd opp!! Ko vanskelig kan d vær liksom?!

Siv Jorunn sa...

Minn mæ på at æ ska ha vernesko på mæ neste gang vi e i samme treningssal ;)

Monsternes sa...

ka med de som GÅR på tredemølla? gå en tur ut i fresk luft god damn it!

også de som bruka avsindig unødvendig tid på et apparat... aaaaarh...

Betty sa...

Wheelonass: sia du prøv å få kontakt me tågen dine ska du få lov å træn i bærføtn. Dessutten fær du ikke rundt å går så my rundt me svette føtter. Den dagen du gjør d ska æ kom å tre sko på dæ :) Ser fram te d!

Siv Jorunn sa...

Tuuuusen takk! :)