torsdag, august 31, 2006

AFV

Om ikke mange dagene reiser jeg til det store utalndet og blir borte i vel 25 dager. Så de siste dagene har jeg sittet godt plassert i sofaen og glodd på tv-skjermen. Jeg føler jeg må bunkre opp med norske impulser før jeg drar, skjønner du.

Så nettopp nå kom jeg hjem og slo på tv. Valget (dvs den stod på kanalen fra før) falt på tvN. Igjen.

Det må stå dårlig til med kanalen for tiden! Etter 30 min med Americas Funniest homeVideos kunne hallodama informere meg om at (hold deg fast) TvN i tiden fremover vil sende dette fantastiske programmet hver ukedag. Og ikke nok med det, de vil sende to epsioder på rappen. Så mellom 1900 og 2000 er det bare gøy & moro på hele norges møkka kanal.

Oh joy.
Nei, det skal nok bli godt å få ett avbrekk fra norsk tv-underholdning.

Ingen kommentarer: