onsdag, november 15, 2006

Eksamen

I neste uke har jeg eksamen.

Det er over ett år siden sist jeg måtte bruke hjernekapasiteten min til å skrive drøftninger. Det hele fortoner seg ganske skumelt. Og man kan vel mildt si at jeg er meget skeptisk!

Ikke bare skal jeg ha en ukes hjemme-eksamen, jeg skal også være deployert til Bardufoss i to uker. Så mens sivilistene kan sitte hjemme og skrive eksamen hele uka skal jeg jobbe som en helt OG skrive 10 sider eller hva det nå er.

Men alt er selvforskyldt. Hadde jeg ikke vært så forferdelig glad i penger kunne jeg holdt meg hjemme og leka sivilist i en uke. Men den gang ei. Unge Lt Syt & Klag vil ha i pose og sekk.
Studiepoeng og penger! Høres litt ut som KS.

Kan det ha noe med en nært forestående bilreprasjon og gjøre? Og for ikke og snakke om en lenge etterlengta tur til Thailand i januar.

Show me the money!

Ingen kommentarer: