torsdag, juni 22, 2006

Ferie i Nord Norge

Jippi!

Da er det ferie og det har det forsåvidt vært siden mandag.

Og hva har jeg gjort? Joda, jeg var en tur på hytta. Der regna det. Så dro jeg til byen igjen og tok en tur innom tannlegen og la igjen litt av feriepengene. Regna der også.

I avisa stod det at det skulle bli sol og sommer i Bodø på torsdag. Altså i dag. Det har vi ikke sett!!! Eneste sola jeg så var i Consul solarium. Og den måtte jeg betale for. I stede for å gå uten mål og meningn i glasshuset, så dro jeg på besøk til ei venninne. Bare så dumt at jeg glemte å lukke igjen soltaket! Det begynte selvsagt å regne!

Glad det ikke var meg som hadde grilldag på jobb i dag.
Men jeg har jo ferie og ser framdeles gjennomsiktig hvit ut! Skandale.

Så da setter jeg kursen til Oslo i morgen. Håpet er å få litt farge i løpet av to dager sørpå. Om jeg ikke blir brun av sol skal jeg vel klare å bli brun på pils. Det gjorde jeg forsåvidt på tirsdag også...

Det var den her nye hobbyen jeg skulle få meg da...

Noen som trenger en løpssterk(?) midtbanespiller/spiss i 7er fotball???

Ingen kommentarer: