torsdag, desember 10, 2009

Obamarama

Landet har Obama-feber.
Det er helt jævlig! Jeg liker i utgangspunktet denne mannen som ble valgt til USAs første afroamerikanske president. Han virker som en OK fyr, og har personlighet og karisma.

Men media er i stand til å gjøre meg dritt lei alle og enhver. Overeksponering er velkjent.
Noen små godbiter fra VG...

Obama har landet, utfordrer Obama til basketduell, her er Obamas turboprogram, Obama signerte protokollen,

Og fra dagbladet.
Presidenten gratulerete gravide Rita, hvor langt er det til Danmark, følr Obama LIVE! Nå møtes førstedamene.

Jeg blir matt.

Heldigvis kan vg.no friste med denne godbiten av en særdeles viktig nyhet:
Derfor bretter Edin opp ermene

Jada! Jeg vil herved rette en takk til nettavisene som underholder meg i eksamenstia.

1 kommentar:

Kjersti sa...

Selv synes jeg Tiger ikke får nok spalteplass... Jeg digger å lese om ham!