mandag, desember 14, 2009

Warning!

Jeg har fått nye skipakke i dag (vel egentlig har jeg ikke fått dem, min arbeidsgiver er så snill at han trekker meg på lønn de neste to månedene, men det var ikke det jeg skulle skrive om her).

På skoene hang det en liten informasjonsfolder. Denne innholder et par godbiter jeg bare må dele. Spørs om Madshus har blitt litt amerikansk av seg.

Warning
Cross country skiing is both challenging and hazardous. You should be aware that the sport of XC skiing involves risks and that injuries might occur in the sport.

Roger that!

Skier responsibility

Do not ski while under the influence of alchol or drugs.

You should be in good physical shape for the of XC skiing.

You must understand how to step in, use and step out of the binding system before the use of this equipment.

Jepp, sånn er det.

Ingen kommentarer: