tirsdag, februar 15, 2011

Dumdidum

I gamle dager, da jeg var i slutten av tenåra var det stort oppstyr over Britney Spears noe muligens kanskje seksuelle opptreden i skole uniform i "Baby one more time"





Jeg kan ikke si annet enn at utviklingen har vært rivende. Men jeg er ikke sikker på at det har vært til det bedre


Teksten til "Baby one more time" er på grensen til søt. En tekst man kunne godta at foreksempel ei lita jente på 6 danser til.


Men hva gjør man med det rælet som kommer over eteren i dag. La meg gi to eksempler fra min favoritt jeg-spiller-helt-sinnsykt-mye-på-sex artist; Rihanna.
Rude Boy er en herlig sak. Bare se litt på en google-oversettelse:

Kom her, frekk gutt, gutt, kan du få den opp.
Kom hit frekk gutt, gutt, er du stor nok
Ta det, ta det baby, baby.
Ta den, ta den, elsker meg, elsker meg.


Det er så pent! Så var det SogM da...

Fordi jeg kan være dårlig,
men jeg er helt god til det.
Sex i luften, jeg bryr meg ikke,
jeg elsker lukten av det.
Stokker og steiner kan brekke mine ben.
Men kjetting og pisker opphisser meg.


Åh, jeg føler meg så smart! Og hvor stolt ville du vært hvis dattera di på 7 år sang på;

Oh, I love the feeling you bring to me,
oh, you turn me on
It's exactly what I've been yearning for,
give it to me strong
And meet me in my boudoir,
make my body say ah ah ah
I like it-like it.


Det eneste som kan gjøre det verre nå er å lese nettavisen...

Ingen kommentarer: