fredag, februar 11, 2011

Gammelt på nytt

Alle gjør det! Nå også Bitching Betty...


Velkommen til min interiøravdeling! I denne nye spalten skal jeg gi dere, mine elskede lesere, et innblikk i mine stilrene og gjennomførte omgivelser. Det er sikkert ikke mange som har fått med seg at jeg er insanet (leses insane + t, og betyr syyykt, kjempe, veldig) interessert i interiør, mix & match og design.

I dette første innlegge skal jeg vise hva jeg fant i skapet! 
En gammel og skitten, men tøff kaffekjele.


Jeg vet ikke om dere har sett disse to før, de er helt nye for meg! Men ved hjelp av disse to fantastiske produktene omgjorde jeg...


... en stilig skitten kjele om til dette!


Sjekk resultatet! Dødskult!

Ok da, det er samme kjele med og uten blitz. Jeg glemte å ta før-bilde... Det er bare at jeg er ny som interiørblogger. Men jeg har faktisk stått å skrubbet på kjelen med svamp og Zalo. Også varmt vann da! Fettflekker går ikke bort uten varmt vann.

<3 Koz og klemz

Ingen kommentarer: